miercuri, 6 februarie 2008

Sa fie clar, da?










Dar este? Ia sa vedem. Rand pe rand am adunat chestii de genul asta de pe diverse site-uri. Doar doua nu imi apratin, nu sunt captura mea. Nu spui care.
Captura vaci apartine cirezii de la PROTV
Hambal - titlu din Gazeta Sporturilor
Imaginea clara "noi clarificam..." dar poza e pe dos e din fostul saptamanal sportiv Fanatik
In xxx cu Timisoara putea fi gasita pe Online Sport
Aia care se cheama ProSport e tot din Gazeta Sporturilor, care se pare ca sunt campioni la idiotenii de genul asta. Desi titlul articolului este legat de un fotbalist, tema apare la ... handbal, de data asta.
Rupita Ilioara si-a gasit locul in Romania Libera
Aia cu centrul istoric al Sibiului e din Evenimentul Zilei (inafara de sacosele alea atasate la babete nu vad nimic istoric)
Ziarul Ziua a publicat un articol despre vesnicii "oameni de fotbal" atasand poze cu Videanu si Caramitru. O fi vreo legatura, cine stie...
Si cate am mai vazut si nu am fost pe faza!!!

Un comentariu:

George spunea...

hihi:))
felicitari pt ca le-ai adunat si le-ai pus aici