luni, 11 februarie 2008

Ce am pregatit pentru "iarba verde"

In caz ca mai sunt din cei care saliveaza la birou fie ca citesc fie ca vad haleu de la mine, as vrea ca imaginile de mai sus (sau mai jos, cred ca de mai jos) sa rasuceasca cutitul in rana, cum se zice.
In caz ca vrei sa te duci la iarba verde sau sa iesi in curte si sa faci un gratar iata cum te poti pregati de minune - frigarui cu carnat de casa afumat, carne slaba de ceva, legume (ceapa, ardei - poti sa pui si rosiute) precum si condimente: cimbru, coaja de lamaie, rozmarin, ustoroi, piper, sare si ce mai vrei plus costita, afumata si ea.
Ca sa ai cu ce sa stergi sosul ala pe care il lasa carnatii aia sfaraitori neaparat iti trebuie paine. Asa ca te poti apuca sa faci o paine cu coaja groasa si crocanta. In rest... poti sa bei si apa chioara daca esti cu burta plina, dar o bere rece e mai buna.





2 comentarii:

Anonim spunea...

cam prea marcata expresia cutitului. altfel, orgia de colesterol promite gust si kg de neuitat. pachetelul atent impaturit si foarte bine strajuit ce contine? felu' doi sau antreu' ? ori ceva cofeturi?

Stefan spunea...

Cutitul este singurul meu prieten, ca tot vorbeam de expresii senfeldiene. Stie Radu de unde vine. Mai era o replica in filmul WILD AT HEART al lui Lynch - ceva de genul ca sacoul din piele de sarpe reprezinta personalitatea baiatului care il purta. Asa si cutitul asta. E actorul principal in sertarul cu tacamuri asa ca mi se pare firesc sa apara si el. A contribuit din plin la aspectul final. Orgia de colesterol nu era chiar atat de obscena pe cate pare pentru ca se pierde multa materie slaninoasa odata cu sfaraiala de pe carbuni. Si cum nu te duci la iarba verde in fiecare zi, merita. Ca sa nu mai spunem ca niste alcool e bun ca sa subtieze dumicatul.
Atent impaturit acolo este de fapt impaturita painea. Am facut o pasiune pentru ambalajele grosiere, mai ales painea pusa in hartie.
Si daca ai adus vorba de cofeturi cauta sa intri in cateva ore/ zile (nu mai mult de 2) sa vezi cu ce cofeturi m-am luptat saptamana trecuta. Am cateva poze de-a dreptul lipicioase. Normal, apare si prietenul meu.