duminică, 27 ianuarie 2008

DUREX - longer, lasting... chiar si flavor



Si aici revin cu...

Mi-am ascuns fata in palme si m-am minunat iar de reclamela care curg din televizor in casa si care mai vor sa ne si ispiteasca. O reclama la niste bomboane mentolate, interfresh de la Orbit. O baga ea in gura, i-o da lui, el i-o da ei, ea i-o da lu ala, ala ... O dau din gura in gura, se saruta mos cu domnisoara si hoasca cu imberb si toti sunt in exstaz. Eu inteleg ca vrei sa subliniezi "longer lasting flavor" asta, dar nici chiar asa.
Cum ar fi sa se faca si reclame la prezervativele Durex, care sunt foarte ... dure si nu mai vrei sa le arunci. Asa se va face ca el, inainte de a sari pe geam ca sa nu se intalneasca cu sotul ei, se duce in viteza la baie si clateste prezervativul (-ele) si il/ le pune in diplomat.
O fi leul in cadere libera, mai ales ca e si greu, dar cred ca totul are o limita.
Reclama asta mi-a adus aminte de una care se saruta cu prietenul ei cu mare foc. Ea pe el si el pe ea. Ea urata, el... In fine. Dupa ce au terminat de sarutat el o intreaba, probabil la fel de plin de exataz, daca a avut o bomboana in gura. Misiunea grea a fost sa ii spuna ca i s-a desprins coroana de la lucrarea dentara. E pe bune!!

Niciun comentariu: