marți, 30 octombrie 2007

ANGST cu musca pe... caciula




Staticienii, care au sau nu au ce face, au dovedit de ceva vreme ca un om obisnuit mananca in timpul vietii nu stiu cate insecte. Cand am citit chestia asta am stat si m-am gandit oripilat la numarul mare de gandaci mancati la care ar trebui sa ajung daca ma tine Dumenzeu sanatos. Nu imi puteam explica. Din cand in cand imi tot venea afirmatia in minte si tot nu intelegeam. Poate daca fac o medie si ma baga in aceeasi categorie cu nu stiu ce asiatic amator de delicatese cu picioruse multe sau cu unul esuat care se hraneste cu insecte, asa o fi. Asta ar fi fost o explicatie.
O alta posibila explicatie ar fi aceea ca insectele se pot gasi in cantitati infime in diverse alimente pe baza de plante - faina, soia, malai, opium. La recoltare nu sta Cenusareasa sa aleaga furnica de bobul de prumb. Si uite asa mai inghite Stefan trei carcaleti. Incet, incet ajungi sa fii foarte aproape de numarul de insecte dovedit stiintific. Normal ca numarul nu trebuie sa fie intocmai. In plus, firesc ca exista si o marja de eroare. Unii mananca mai mult, altii mai putin.
Pentru cei care mananca mai putin dar totusi vor sa nu rateze nici macar o aripioara firma ANGST, cea cu mezelurile si magazinele cele multe, a inventat smantana cu muste. Un deliciu. Asta pana vezi musca.
Ma vad pus in situatia sa imi iau adio, fara lacrimi in ochi, si de la produsele ANGST. Smantana era printre putinele din gama asta care mai inspira incredere.
Ca sa nu se creeze confuzii atasat veti gasi poze si cu musca si cu produsul in sine. Stau si ma gandesc ca am facut rau ca am aruncat musca la gunoi. Dar nu e nimic, caut in tomberon si o recuperez. Este o dovada ca nu e musca de la mine din ograda. Cred ca testele ADN pot dovedi ca e musca crescuta in Teleorman, unde distinsa (?) firma ANGST ambaleaza, nu stiu daca si fabrica, produsele lactate si muste.
Am aruncat aseara din cauza unei muste moarte in smantana tot sosul de hrean pe care il preparasem (v-am zis ca stiu sa gatesc).
O parte din acel sos il promisesem unei colege, incantata de amestecul de hrean, putin zahar, putina sare si o idee otet, peste care sa torni smantana. Ma intreb cum as fi justificat prezenta vietuitoarei moarte in sos.
Orice s-ar spune nu putem zice ca produsele ANGST nu sunt naturale. Musca arata destul de bine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

sugi pula

Stefan spunea...

Pofta buna ! hahahahahaha... Ce pampalau. Asta da argument.