luni, 5 ianuarie 2009

Se intampla iar

E clar, mersul la mol ma face sa rad dar daca te duci prea des pe acolo probabil ca ajungi ca ei - prost. Adica: am revenit precum criminalul la locul faptei, in speta la mol. Am revenit hotarati sa si cumparam ghete. Nu alea 37. Am mers la Zara unde ochisem o alta pereche. De data asta subiectul, Nora, era cu noi asa ca a si probat. Partea frumoasa este ca in cele 2 zile cat trecusera s-au si ieftinit. Asa ca in loc de 170 am dat 120. Diferenta am hotarat sa o investim in niste dresuri pentru Nora. Am bajbait prin raionul pentru copii, sectiunea fete, si nu am gasit decat ceva vernil si altceva roz. Or fi frumoase dar noi doream ceva mai simplu - alb, bleu marin, maro, etc. Drept pentru care am intrebat daca au si alte culori. In tot acest timp, cat am intrebat, i-am aratat dresurile cu pricina tipei din magazin. Iar domnisoara vanzatoare a zis ca nu, alea sunt singurele culori, dar au alte culori pentru adulti.
Schema e asa: Aveti cumva ace de siguranta? Nu, dar avem tinci.

Niciun comentariu: