vineri, 3 octombrie 2008

Scenariul si regia - Ion Luca Caragiale in TIME OUT



Time Out. Cine vrea sa stie ce se intampla in Bucuresti si are si pretentii citeste Time Out. Vrei la restaurant? Time Out. Unde sa bei o bere? Time Out. Nu stii unde gasesti o terasa sa uzi masina primita cadou de la parinti pentru ca ai luat corigenta? Time Out. Filme? Time Out. Teatru? Of, da, Time Out.
Mi-a picat si mie in mana asa ceva si mi s-a parut cat de cat interesanta. Am luat-o sa o citesc prin tramvai dar am citit ceva pe la buda, acasa. Si cum inspiratia si vigilenta sporesc in si pe veceu, ce sa vezi? Doamna Cristiana Gavrila (nu o cunosc, dar ea semneaza articolul) regreta disparitia actorului Stefan Iordache. Cine nu? Cateva randuri despre cat de mare a fost, cel mai mare din lume... !!!! (ma rog) si alte chestii legate de golurile pe care nu le umplea nimeni daca nu era el si cum sunt promovate azi nonvalorile (asa e!!). Nu comentez prestatiile regretatului actor. Mie mi-a placut de el. Dar doamna cu pricina se pare ca s-a documentat in pripa. In loc sa il plaseze pe Stefan Iordache in filmul in care a jucat - DE CE TRAG CLOPOTELE, MITICA?, in regia lui Lucian Pintilie, ea dat click pe urmatorul, "Pentru cine bat clopotele, Mitica?" in regia lui Ion Luca Caragiale, producator Ernest Hemingway si muzica semnata Bee Gees. O greseal amica ce se poate corecta cu un drept la replica. Singurii care mai pot face asta sunt doi dintre cei trei frati Gibb, Robin sau Barry. Ori chiar doamna Gavrila sa spuna celebra AM FOST UN DOBITOC.
Al dracu' dom' Mitica!

5 comentarii:

radu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
radu spunea...

geniala trebushoara. for whom the bell tolls, little dumitru?

Stefan spunea...

God damn, Mr Meeteecah.

Stefan spunea...

Radule, nu mai sterge ce ai scris. Asta daca ai scris tu.

radu spunea...

eu am scris. scrisesem 'tols', nu 'tolls'. nu-mi permit!