vineri, 17 octombrie 2008

Fotbalistul Răzvan Raţ – imaginea Kia în România





2 comentarii:

Macabroo spunea...

Hahahahahahhaa dar care e legatura cu Kia?

Stefan spunea...

Pai zice ca Rat e imaginea KIA in Romania. Daca dai search google imagini cu Rat gasesti multe cu el plin de sanje sau la pamant dupa penibila si teribila ciocnire cu Radoi. As zice eu - halal imagine. Plus ca am gasit-o pe asta gen vitraliu, reprezentativa pentru maneaua religioasa de la noi.
Macabroo, ai masina KIA? E misto marca. Eu ce am condus am fost multumit - un van BESTA si o Sephia. Coreenii sunt oameni seriosi.
In general am o problema cu cu imaginea pe care o lasa fotbalistii in Romania. Mai ales cei romani.
Mie mi-a venit in minte o imagine a lui rat aparuta in Pro Sport pe vremea cand Rat era la Rapid iar ziarul nu exista in varianta electronica. Nu am gasit-o. Era cu Rat in curul gol.