vineri, 17 octombrie 2008

Ale tineretii valuri

Teodor Paleologu l-a rugat Traian Basescologu sa il revoce din functia de ambasador al Romaniei in Danemarca pentru a putea sa se antreneze temeinic in vederea ocuparii unui post de deputat in colegiul 9, adica ala care are si Strada Paleologu in areal(aviz pentru Gica Hagi, stiu eu ca e si o strada care se cheama Hagi Ghita). Basescu nu avea cum sa-l refuze pe june pentru ca inregimentarea politica se va face sub culorile portocalei cu timona - PD-L.
Orice Paleolog are mici scapari la tinerete si semneaza cu cine nu trebuie.

Am dat cautare PALEOLOGU pe Google Imangini si l-a gasit pe Dan Voiculescu.

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu l-as vota pe tanarul asta. pacat ca nu stau in circumscriptia lui

Stefan spunea...

Si taica-su a fost un om destept. In sistemul de vot pe liste l-am votat si eu. La un moment dat i s-a facut scarba de parlament, asa a declarat, dar nu si-a dat demisia.
Cu toate astea l-as prefera pe Toader multor politicieni, desi eu nu stiu daca avem o problema de morala, una de competitivitate sau pe ambele, atunci cand vorbim de clasa politica.