miercuri, 6 august 2008

Noua gama de iaurturi de la Napolact

Ca odinioara - asa suna sloganul astora de la Napolact. Nu imi dau seama la ce se refera, odinioara este destul de vag. Odinoara cand nu aveam deloc decat iaurtul la borcanele alea dudulane (care era mai bun, fie vorba intre noi) sau odinioara cand nu existau iaurturi cu fructe si chimicale. In fine. Mi-am cumparat iaurt cu dulceata de cirese negre amare. Mmmmm... ce ar fi putut sa fie mai bun decat asta? Ei bine, la intrebarea asta nu pot sa raspund. Am cumparat doua pahare de iaurt si nu m-am putut bucura de nici macar unul. Le-am cumparat pe 26 iulie 2008 iar termenul de consum era pana pe 10 august acelasi an. Le-am pus in frigider. La rece, adica. La mine in frigider e frig. Luni, 28 iulie 2008, am incercat sa mananc unul. Partea nasoala era ca avea capacul bombat. Am fost sfatuit sa nu ma incumet la asa ceva ca o sa imi para rau. Adica o sa ma stric la stomac, cum zic simandicosii. Normal ca spectrul cu mine zacand sleit pe closet m-a facut sa depun solemn iaurtul in cosul de gunoi, ca numai cu o saptaman in urma trecusem printr-o serie de cacaturi feroce pe care le-am oprit cu smecta si ceai de menta. Ma consola gandul ca mai e un borcan care ma asteapta cuminte acasa, la rece.
In moemntul atacului asupra celui de-al doilea am avut neplacerea sa constat ca era desfacut, si cum toata lumea din casa m-a asigurat ca nu ar fi incercat sa-mi tulbure placerea desfacand iaurtul am cercetat atent frigiderul si am vazut peretii spârcâiţi de iaurt cu fructe, cirese amare. Al doilea borcan nu numai ca s-a bosumflat dar a facut si explozie. Noroc ca era in frigider.
Papilele mele gustative au fost seduse si abandonate, dar o noua incercare nu nu mai am curajul sa fac.
Multumesc Napolact si/sau Carrefour, pentru ca de la Carrefiur le-am cumparat.

5 comentarii:

Anonim spunea...

It could give you more facts.

radu spunea...

i could give you more facts:

am luat si noi iaurt de cirese amare. nu a explodat, nu s-a bombat. avantaj cora. gustul este insa unul destul de banal, de iaurt cu visine, nicidecum cirese amare. recomand mai curand iaurtul de nuci (nu-s nuci verzi asa cum se pun la dulceata, ba chiar are si coji de nuca. culoarea e verde insa. gustul e ok)

Stefan spunea...

Verde? Esti sigur ca sunt nuci si nu ... muci?
Nu, mersi. M-am lamurit. Pe mine nu ma intereseaza cine e de vina. Eu am dat 3,6 Ron pe 2 borcane si nu am mancat nici macar unul. E frustrant.
Cine naiba mai e si asta cu internet gambling?

Anonim spunea...

Nu ai dreptate, sunt super misto.Erai mai fericit daca rezistau luni de zile?
Gen Danone?

Stefan spunea...

Eu nu eram fericit, eram bucuros daca tinea atat cat scrie pe cutie. Daca il mancam dupa 3 zile de la expirare e una. Dar eu am incercat sa consum in termen. Fara succes.