miercuri, 6 august 2008

Asa o vrea Lis

In caz ca ati uitat Lis e Viorel Lis, nenea ala cu zambet fad si ochii alunecati de batranete, cel pe care nu l-ati recunoscut dupa ce si-a dat jos barba. Tot nu stiti ca e? Pai... ce sa va mai zic eu concludent? A fost primar general si ca multi altii nu a facut nimic demn de mentionat. Ei bine ieri am fost oripilat. Citind ziarele am vazut in goana calului cateva randuri despre "o vedeta" pe nume Oana Ungureanu. Sincer sa fiu nu sunt la curent cu toate vedetele si am crezut ca e vorba despre aia care era gimnasta. Nu stiu daca asa o chema si nici nu as putea sa ii asociez mecla cu numele. Apoi am vazut ca doarme goala in noptile fierbinti, dar nu pentru ca neaparat sunt noptile fierbinti ci pentru ca asa o vrea iubitul ei, care si el doarme asa cum se duce la dus, in curul gol. Nu e mare lucru pana aici numai ca am citit ca iubitul ei e Lis. Pai asta are 80 de ani...
Aseara mi-a fost greu sa adorm, avand in vedere ca noaptea era fierbinte. Ma bantuia imaginea lui Lis. Dar mai bine ma opresc.

Niciun comentariu: