marți, 24 iunie 2008

Muzeul Satului - DIMITRIE GUSTI 01

Cred ca a intrat intr-un nou circuit, cel putin asta este senzatia mea, este mai multa "viata" acolo. Meritul pare sa fie al doamnei Popoiu, care mi-a fost si mie profesoara de muzeografie. Pe vremea mea era mai supla. Si eu la fel.
Casuta din imagine in mod cert este mai celebra azi decat la momentul constructiei. Cred ca si modul viu in care este zugravita contribuie.
Pentru cei interesati - la intrare gasiti dulciuri facute in casa. Are tanti aia niste pricomigdale de moare lumea si apar cariile.






5 comentarii:

sheep in the big city spunea...

daca stiam, casei aleia ii faceam releveu in anul I de facultate. of, pierderea mea, n-am cercetat cu atentie. trist.

Stefan spunea...

Dacă ştiai ce? NU am înţeles la ce te referi. Mă scuzi. Ce legătură are RLV-ul cu casa aia şi cu mesajul meu?
Mă scuzi că am scris asa târziu, deşi nu cred ca aşteptai răspuns, dar acum am vazut comentariul tău.

sheep in the big city spunea...

vorbeam de pricomigdale, nvm :) nimic pertinent oricum.

Stefan spunea...

Aha ! Na, bine. Vezi ca inca mai sunt, asta daca mai poti ajunge, ca dupa regrete se pare ca esti dus(a) departe.

Stefan spunea...

A, ma scuzi. Esti dama. Ti-am vazut blogul acum. Pantofi cu (fara) toc.