miercuri, 19 august 2009

Iaurtul BRiENAC

Am deschis aceasta minunata cutie de Ulcica la data de 29.06.2009 ora 19.13.01 (da, 01 secunde) si am constat ca iar am pacalit pe cei de la firma asta. Acum vreo 2 ani am cumparat in loc de Ulcica crema de ghete, dar nu de oricare, o nuanta de miere, mai ceva ca seul de oaie, pentru bocanci, de pe vremuri. Asa era si mirosul.
De data asta am zis ca e prea de tot. Adica eu dau 80 de bani amarati si pentru suma asta sa primesc branzica Brie cu mucigai nu nobil, dar macar muncitoresc, cu origini sanatoase? Nu e cinstit. Nici macar aia cu dai un ban dar stii ca face nu mai e valabila. Pe vremurile astea sa pui asemenea surprize la pahar mi se pare de cea mai mare isprava.
Nu sunt genul de profitor asa ca voi contacta firma respectiva pentru un schimb reciproc avantajos. Ei sa isi ia BRiENACUL inapoi iar eu accept in schimb contravaloarea.
Acum sa nu ma intrebe cineva de ce insist cu Ulcica. Nu e pentru mine. Pisicul trebuie sa isi ia un medicament cu iaurt LOW FAT.
Lozinca Brenac - Din bube, mucegaiuri si noroi, iscat-am frumuseti si preturi noi.






Niciun comentariu: