miercuri, 14 ianuarie 2009

Eumenes Maxilosus bantuie Herastraul

Nu cred ca e cazul ca babele sa iasa urland din parc dar nici sa nu ne culcam pe o ureche, nu e un exemplar fugit de la Antipa. Alea sunt moarte, sunt impaiate.
Ei bine, iata-l pe Maxilosus facandu-si de lucru in parcul Herastrau. Am vazut namila, avea cca 6 cm, si i-am facut cateva poze. Ma cacasem pe mine de frica. Daca se dadea spre mine cred ca lasam si aparatul si imbranceam babele sa fug eu primul. E frumos colorat, el, Maxilosus, e interesant, dar ...
Nu mi-am permis sa il casapesc pentru a-mi satisface setea de cunoastere, desi in ziua aia era o caldura chinuitoare. Precizez ca Maxilosus amusina prin Herastrau intr-o zi din vara lui 2008. A venit aici din cauza incalzirii globale? Oare stie ca stramosii lui adusi cu forta in Europa sunt expusi la vreo 2 km mai depate?
Maxilosus capturat pe "pelicula" este una dintre cele mai imortante capturi pe care le detin alaturi de carcalacul ala urias de la Mini Blu Titulescu. (http://antireclame.blogspot.com/2008/06/mini-blue.html)







Niciun comentariu: