vineri, 15 august 2008

Ce-am patit ieri la metrou, 14 august 2008

Mai mult nu am ce sa spun.


5 comentarii:

El Desdichado spunea...

Mai cetateanule, tu chiar crezi ca e de competenta cuiva ce s-a intamplat acolo? Ai avut noroc ca nu ti-ai luat si amenda. Impertinetule! :D

Stefan spunea...

Da, cam asa ceva. Oricum, ambii mecanici, sau ce naiba sunt, au sarit cu gura. Inutil sa precizez ca nu a avut nimeni vreo opinie. Eram un soi de maimuta plimbata pe plaja si lumea se holba la mine. Nu aveau bani sa se pozeze cu mecla mea. Inca nu am primit raspuns, dar mai astept. Termenul legal este de 30 zile. Dupa aia trimit la MInisterul Transporturilor si la Primaria Generala. Am hartia de confirmare de la numarul lor de fax drept pentru care pentru mine este ca si o hartie inregistrata la institutiile respective. Daca nici aia nu imi raspund... ma pis in metrou.

El Desdichado spunea...

Ceva imi spune ca o sa te pisi pe metrou...:D

Stefan spunea...

Nu pe ci in metrou. Nu as fi singurul, numai ca majoritatea are motive fiziologige.

Stefan spunea...

Fiziologice