vineri, 21 decembrie 2007

Si sa nu te mai prindem pe aici, ca iti rupem picioarele



Cuvintele astea le puteam auzi daca atentia nu imi era atrasa in mod brutal de un anume cuvant iar incepand cu ianuarie trebuia sa incep sa imi caut de lucru. Totul a inceput de la dorinta de a trimite colegilor, colaboratorilor, furnizorilor, superiorilor, etc. o felicitare deosebita pentru Craciun. Asa cum imi propun de fiecare data incerc sa ma bazez pe imagine mai mult si nu pe cuvinte. Dupa ce am atasat imaginea, totusi, m-am gandit ca un SARBATORI FERICITE ! scris acolo nu strica. Am trecut si numele firmei, ca sa stie oamenii ca efortul a fost comun si sustinut. Scriu, semnam si dau "SEND". Am multe contacte cu colaboratori externi si cum cea mai simpla metoda este limba engleza am bifat ca optiune "SPELLING" sa fiu sigur, pentru ca nici macar eu nu sunt perfect.
Repet, norocul meu a fost ca la aceasta optiune am belit ochii si nu am dat "REPLACE" pentru ca iesea ceva foarte neplacut, iar o porte din persoanele care primeau mesajul au o oaresicare putere de decizie, chiar in ceea ce priveste slujba mea. Imaginea spune totul iar eu ma felicit ca am fost atent.
Din motive lesne de inteles nu am lasat si numele firmei la care activez. Pentru curiosi o sa pun si imaginea pe care o gandisem pentru Craciun. Este vorba despre un print facut pe foaie de carton, subtire, hartie grosolana mototolita expre.
A iesit bine? S-a terminat cu bine?

3 comentarii:

Anonim spunea...

a iesit bine, nu stiu daca s-a terminat. parca vad ca o parte dintre destinatari vor fi nemultumiti ca au primit o poza mototolita

Stefan spunea...

O parte dintre destinatari trebuie sa fie multumiti ca nu au primit traditionala urare masturbatori fericite. Adevarul e ca si eu trebuie sa ma consider norocos ca nu au primit asa ceva.

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.