luni, 3 decembrie 2007

Al nostru e cel mai divers, insa are o mica problema - nu merge


Abia am asteptat ziua de 1 decembrie. Sigur, veti crede ca ma contrazic, dar ma refeream la ziua in sine pentru ca erau cateva filme pe care am vrut sa le vad. Unul era de revazut, Troia, am eu o simpatie pentru subiectele mitologiei grecesti, iar al doilea trebuia sa il vad, in premiera, Sin City. Am culcat copilul, am umplut matul, m-a tolanit la teve. Incepe Troia. Femei frumoase, barbati puternici, sabii, barci, greci, troieni, Hector, Achile. Achile omoara multi. Hector pune foc la corabii... Si aici s-a intrerupt. Bai, baga-mi-as picioarele. Am inceput sa siluiesc telecomanda. Nimic. Am cautat la alt televizor. Purici. E clar, e de la ei. De la UPC. Noroc ca s-a intrerupt in timpul reclamelor. La cat tin reclamele la PROTV ai tot timpul, chiar sa iti repari si cablul si televizorul si sa faci si un dus. Normal ca eu nu am facut nimic din chestiile astea, pentru ca trageam sperante ca macar finalul sa il mai prind, pupaturile de final. Da' de unde. A murit si ala, si ala, au fugit aia, s-a terminat si filmul, a inceput si al doilea. Eu am facut si dus, si altele, si am mai facut cate ceva necesar, ceva bagaje, dupa care, intr-un tarziu am hotarat ca ora impune culcarea. Era vreo 2. Nu mai trageam sperante de Sin City. Si, cand ma si gandeam ca o sa adorm greu, ca nu puteam sa citesc pe intuneric iar de teve nu se punea problema, si-a revenit. Pe la 2.20 cablul si-a revenit. Am mai reusit sa vad estentialul din Sin City, adica ultimele 3 minute. Un om portocaliu e omorat, iar ala care il omoara, se omoara si el ca sa nu o omoare altii pe gagica lui. Misto!
Pe aceasta cale cer scuze in numele UPC miilor de oameni care incepand cu ora 21,45 au ramas fara cablu in ziua de 1 decembrie 2007 pana pe 2 decembrie, spre ora 3. Nu are importanta ca au platit. Ei sa fie sanatosi. In definitiv te poti uita si la DVD. Mereu, mereu sa astepti filme de la ei.

Niciun comentariu: